Volgers

Totaal aantal pageviews

zaterdag 31 augustus 2013

Challenge Augustus 2013

Hoiii allemaal,

We hopen dat iedereen nog lekker kan genieten
van het mooie weertje en de vakantie.
En wij zijn er weer met wederom een nieuwe Challenge.
Volgende week maken wij de winnaar bekend van juli.

Ons nieuwe thema deze maand is een hele makkelijke:
"Bloemen"

We hopen dan ook dat iedereen weer meedoet.
Je kan er weer een leuk verrassingspakketje mee winnen.


En hier weer de regels in het kort:

** Zorg dat je een rechtstreekse link opgeeft van je blogbericht
** Je mag met 2 kaarten meedoen
** Laat op je eigen blog weten dat je meedoet aan deze Challenge
** Het moet een nieuw bericht zijn, niet terug linken
** Je bent volger van ons blog

Heb je geen blog en wil je toch mee doen ?
Stuur je foto in een mailtje naar:
info@hobbyencadeaukleurenfestijn.nl

De voorbeelden van ons Team:


                                                                Antoinette:

                                                                  Nel:



 



Will:





Groetjes van het Team

10 opmerkingen:

Hanny zei

Wat een leuke uitdaging is dit en de voorbeelden zijn weer prachtig.
Liefs Hanny
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Sylvia zei

Leuke uitdaging. Ik denk dat iedereen hier wel wat mee kan.
Heb net mijn kaartje geplaatst.
En de voorbeeld kaarten zijn weer prachtig gemaakt.

Groetjes Sylvia

Ellen zei

Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt. Ik ga meedoen met deze challenge.
Liefs, Ellen

made by Tanja zei

Liebe Antoinette
Ganz lieben dank für den netten Kontakt heute! Ich liebe die Stempel jetzt schon, obwohl ich sie erst Zuhause probieren kann.
Ganz liebe Grüße aus vlissingen das nächste mal aus Deutschland
Tanja

Anita van Merode zei

Leuke challenge!! Doe graag mee. Heb mijn "kerst" creatie net geplaatst. Met een kerstbloem.
Groetjes Anita

Ria zei

Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
Ik vond het weer erg leuk om mee te doen.
Gr Ria

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een leuke uitdaging en mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt. Mijn kaartje staat erbij en weer leuk om mee te doen.

Groetjes José

anneke's creaties zei

wat een schitterende voorbeeldkaarten
doe graag mee en heb mijn kaartje geplaatst

groetjes anneke

Nellie zei

Wat een leuke opdracht en wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!! Dank jullie wel voor de inspiratie hiervan!!

Groetjes, Nellie

nans'creablog zei

Hele mooie voorbeelden.
Ik heb mijn kaartje ook geplaatst.

Groetjes,
Nans