Volgers

Totaal aantal pageviews

donderdag 28 februari 2013

Challenge Februari 2013


Hoi lieve volgsters,

Het is weer 1 februari, dat betekent dat het weer tijd is
voor een nieuwe Challenge bij Kleurenfestijn :)

Maar eerst maken we de winnaar van onze
eerste Challenge bekend !

De gelukkige winnaar is:



Ineke van Meurs

Met deze mooie kaart:
Ineke je prijs komt zo snel mogelijk naar je toe.



>> CHALLENGE FEBRUARI <<

Het thema voor deze maand is "Liefde"
Maak een mooie kaart, tag of creatie die met
de liefde te maken heeft. Makkelijk hè !

De prijs die je kunt winnen:


Zorg dat je volger van het blog bent, laat op je
eigen blog ook weten dat je met de Challenge meedoet.
Het moet wel een nieuwe creatie zijn en je mag
met één kaart meedoen.
Heb je geen blog dan kan je je foto sturen naar
info@hobbyencadeaukleurenfestijn.nl
en dan zorgen wij dat je foto erbij komt te staan.

Tot en met donderdag 28 februari heb je de tijd
om met je inzending mee te doen.
Op 1 maart zal de prijswinnaar bekend worden gemaakt
en tevens de nieuwe Challenge worden aangekondigd.

Het zou leuk zijn als je ook mee doet !

Hieronder de voorbeelden van het Design Team:




Nel:

Antoinette:




16 opmerkingen:

Jackie zei

Ineke, van harte gefeliciteerd..

Erica ♥ zei

Ineke, gefeliciteerd met je prijs
en doe deze maand weer gezellig mee !

Het is een leuk thema, ik hoop dat
er veel mensen mee doen deze maand :)

Suc6 iedereen, lieve grtjss Erica xox

made by ineke zei

whauw helemaal super gewonnen!
en verassend net dat telefoontje van je antoinette ik zit nog te glunderen!
ben benieuwd naar de post!!
doeg
liefs ineke

Anita Meijer zei

Wat een leuke challenge en wat een mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt. Heel mooi.
Liefs van Anita

De Knutselkast zei

Hallo,
Ik ben dankzij jullie naam (kleurenfestijn) nieuwgierig geworden en zodoende op jullie blog terecht gekomen. Wat een leuke kaartjes en ik ga zeker proberen een keertje mee te doen met een challenge.
Groetjes
Christine

Crea Astrid zei

Ineke van harte.

Wat een prachtige voorbeeelden.
Ik heb net mijn creatie geplaatst.

Groetjes, Astrid.

Debbie zei

Ook ik heb jullie blog gevonden. Krijg alleen mijn link niet toegevoegd..

Gr Debbie

Claudia Rogier zei

Hoi,

Mooie voorbeeldkaarten!!

Leuke thema om een kaartje te maken.

grtjs
Claudia

Nellie zei

Leuk en een heel toepasselijk thema!!

Groetjes, Nellie

Nellie zei

Helaas werkt bij mij de link niet en kan ik mijn kaart niet plaatsen.

Groetjes, Nellie

Hanny zei

Gefeliciteerd Ineke, veel plezier met je prijs.
ik wil ook graag meedoen met de nieuwe challenge, heb inmiddels mijn link geplaatst, ben volger uiteraard en ga de link in mijn sidebar zetten.
liefs Hanny♥

Nellie zei

Het is ondertussen gelukt. De link werkt nu wel en mijn kaart is geplaatst!!

Groetjes, Nellie

Ans Gilbert zei

Hoi Antoinette,

Ik probeer een kaartje te plaatsen, maar dat lukt even niet..

groetjes Ans

Rosina zei

Hoi Antoinette
Voor de eerste keer hier, via het blog van Erika hier terecht gekomen...
Leuke voorbeeldkaartjes hebben julle DT gemaakt...
Ook mijn kaartje staat gelinkt om met de februari challenge mee te doen
Groetjes Rosina

Marian zei

Ik ben via via op je blog terecht gekomen
en ben gelijk volger geworden
en wil graag meedoen met de Challenge
Gr Marian

Maia zei

Ik heb nog weinig mee gedaan met challenges en ontdekte je blog.
Hoog tijd dus om ook eens mee te doen!
Fijn weekend
Groetjes Maia