Volgers

Totaal aantal pageviews

vrijdag 1 februari 2013

Challenge Januari 2013

Nieuw bij Kleurenfestijn !!

Doe ook mee met onze maandelijkse challenge !

De opdracht van deze maand is het thema "Winter".

Maak een mooie creatie of kaart die met de winter te maken heeft,
je mag zelf weten hoe je dit doet, alles kan en mag.
De regels van de Challenge zijn:
- Het moet een nieuwe kaart/creatie zijn
- Je mag met één kaart meedoen
- Word volger van ons blog

Voeg onderaan dit bericht je creatie of kaart toe bij Mister Linky.
Link gelijk door naar je kaart, zodat we niet door je hele blog hoeven te zoeken.
Heb je geen blog en wil je toch mee doen stuur dan je foto op naar
De Challenge zal bovenaan blijven staan op het blog.

Op 1 februari zal er weer een nieuwe Challenge starten en dan maken wij
met Random.org de winnaar van januari bekend.
LET OP:
De prijs gaat er uit bij een minimum deelname van 10 personen.

De regels zijn simpel, dus doe allemaal mee en stuur je inzendingen in !

De prijs die je kan winnen is dit keer een mooie mal van Marianne Design:


Hieronder is een voorbeeld te zien van het Kleurenfestijn Designteam:

 
Dit kaartje is gemaakt door Erica.
 
 
Iedereen heel veel succes !!



10 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Hoi Antoinette,

Alleereerst ben ik maar even volger geworden, want je maakt hele mooie creaties!!! Ik ben hier terechtgekomen via blog van heidebloempjuh...en het bericht daarop over de challenge..ga zeker meedoen...,alleeen dan wil ik even achter mijn eigen pc zitten,gaat nu even niet..tot snel!.

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Kleurenfestijn zei

Ha Antoinette Voorn,

Super leuk dat je mee wilt doen.
En bedankt voor je leuke reactie.

een goed uiteinde gewenst.

groetjes Antoinette Brouwer

made by ineke zei

wat leuk!
erica gaf me de tip
ik doe mee(maar wil niet winnen hahahah want ik heb als het goed is het setje binnen komen de week)
Maar ik vind het een super idee!
leuke kaartjes ook trouwens
succes met dit leuke blog!
gr ineke

Henriëtte zei

Via Erica ben ik op je blog terecht gekomen, ben volger geworden en heb gelijk met je challenge meegedaan. Leuk blog en leuke challenge.

Groetjes Henriëtte

Nellie zei

Via Erica kwam ik op dit blog terecht. Wat een leuke challenge is dit en wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!!

Groetjes, Nellie

Patricia Wanten zei

Die Erica, heeft een plaatje met omleiding staan lijkt me. Ook ik heb me via haar blog naar hier laten leiden. Ik heb me alvast volger gemaakt en ga proberen mee te doen aan de challenge. Je maakt ook leuke dingen moet ik zeggen vooral de kaart met warme winter wensen is mijn favoriet.
Groetjes

Patricia

Colinda zei

Doe graag mee aan de challenge! Een gezellige dag, Colinda

Claudia's kaartjes zei

Hallo Antoinette,

Je maakt hele leuke kaarten, langs deze weg wil ik ook meedoen met de challenge.

Alleen heb ik per ongeluk een link gelegd naar mijn hele blog en niet naar de Winterkaart. De juiste link is: http://knutselmeisjes.blogspot.be/2013/01/winterkaart.html

grtjs
Claudia

Lenie zei

Wat leuk een challenge en heb ook al meegedaan. Wil ook nog vragen of jullie een banner hebben om op je blog te plaatsen.
groeten Lenie

Ria zei

Leuk om mee te doen,het weer werkte goed mee aan deze kaart.
De voorbeeld kaarten vind ik prachtig.
Gr Ria Vonk